Chella, Spanje

Nules

16 februari 2018 - Chella, Spanje

D16512B8-F8A0-4D57-910F-7147F9152345DFF9C1AD-3902-43CB-AFEB-16B7B48F2F40
15 feb

Prachtig weer vandaag!! Vanochtend vroeg was het al lekker toen ik met Evi over het strand liep.Het was nog heel rustig. Een heerlijk breed zandstrand wat dagelijks schoongemaakt/ omgewoeld wordt door grote apparaten. Na het ontbijt zijn we verder zuidwaarts getrokken. Maar 100km vandaag, omdat wij wilden genieten van het prachtige weer. Om 11.00 uur kwamen wij aan in Nules, een camperplaats buiten het dorp direct aan de zee. Een iets verouderde camping, maar het sanitair is wel schoon. De stroom doet het niet geweldig, is een paar uur per dag ook niet beschikbaar. Het is vrij rustig hier en er  is eigenlijk niets te doen. Heerlijk die rust. Na 20  meter staan we aan zee. Vanmiddag daar heerlijk langs gebanjerd en in het volgende dorp na lang zoeken iets gevonden waar we wat konden drinken. Die dorpen langs de kust zijn praktisch uitgestorven. Kilometers aan flatgebouwen en appartementen staan volledig leeg. Het is moeilijk voor te stellen dat die in de zomer allemaal bevolkt zijn.
Vanavond buiten geborreld, vlak bij de wasmachine. Daar hadden we internet. We hebben tot 19.30 uur buiten gezeten. Zo’n raar idee half februari…

16 feb
Vanochtend wat rondgerommeld en een wasje gedaan. Lijnen gespannen rondom de camper en heerlijk alles buiten gehangen. Op ons gemakje een paar dorpen verderop gefietst. Daar zagen we een grote haven waar een enorm schip op de werf lag. Aan het begin van de haven stond een groot gebouw wat wel iets weg had van een schip. Het  bleek een zeevaartschool te zijn. Leerlingen waren aan het kanoën  en kregen les in zeilbootjes. Leuk om te zien. Aan de haven een hapje gegeten, daarna onze fietstocht vervolgd langs een klein riviertje waar van alles in en rondom schijnt te huizen, alleen niet vandaag😊😊

28C9002E-50A8-4B05-B60B-380BCC22A71C7E04B9BB-D117-48FF-8731-3691B4607EE7

1. Monique:
    17 februari 2018
    Wat een lekker weer ik merk dat ik ook verlang naar de zon.
  2. Rija:
    17 februari 2018
    Jullie zitten op dit moment in een zeer vervelende tijd, " zwaar". 🙊🙊🙊🙊 geniet er van jongens. 😎🤗
  3. Rina Boevink:
    17 februari 2018
    Oh heerlijk die blauwe luchten en mooie temperatuur. Hier gelukkig ook goed. Wel frisjes. Lekker verder jullie met mooie dingen beleven! ☀️☀️👍👍