Peniscola

14 februari 2018 - Peñíscola, Spanje

37B99E54-6871-44F4-9A3A-72471612377E49FA56A1-2500-49F9-B1B5-13683CEDE1EEF6A54175-48BD-49DF-9B14-0F8ECB6EA26D829C6B5A-9D1A-41FA-8F67-A42D645EF37CGisteravond raakte de stroom van de huishoudaccu op. Het was voor het eerst dat wij 48 uur stonden zonder stroomaansluiting. Dus alle lichten uitgedaan en verder met kaarslicht. Het laatste restje stroom hadden wij nodig om de pomp van de verwarming te laten draaien en de pomp van het water .Ook de koelkast draait niet meer zonder stroom. Dat was dus weer een heel nieuwe ervaring voor ons. Aangezien we ook nauwelijks internet hadden was dit het moment om gezellig ouderwets spelletjes te gaan spelen. Vanochtend bijtijds opgestaan en gaan rijden. Eerst langs de delta van de Ebro, een enorm groot nat gebied waar veel vogels schijnen te huizen. Daarna langs de kust verder. We reden kilometers lang langs de sinaasappelboomgaarden en grote velden met groente. Lekker vroeg aangekomen in Peniscola, een mooi  historisch stadje bovenop een heuvel met een groot kasteel en dito kerk. Vanmiddag op de fiets de stad verkend.

1. Tineke:
    14 februari 2018
    Al je verhalen gelezen. Gezellig om zo op de hoogte te blijven. Via chat van Wordfeud wist ik al waar je nu was, maar zo is het toch leuker!
    Jullie zijn wel in een recordtijd naar het zonnige weer gereden!
  2. Monique van veggel:
    14 februari 2018
    Met veel plezier je verhalen gelezen
  3. Rina Boevink:
    14 februari 2018
    Oh wat leuk deze verhalen! Jullie hebben idd al een flinke tot het achter de kiezen! Zag bij het weerbericht vanavond dat in zuid Spanje de temperatuur naar de 21 graden gaat stijgen! Heerlijk! Hier is het helder maar koud. Ben jaloers! Veel plezier de komende dagen! Liefs Rina en ook van Bouke. 👍😘
  4. Janny van Hilten:
    14 februari 2018
    Heerlijke vakantie! Ik ben ook in Peniscola geweest... 50 jaar geleden😳Zal wel veranderd zijn inmiddels... Groetjes, Janny
  5. Angele en Jos:
    15 februari 2018
    Mooie foto's en lekker weer. Jammer van de elektra probleempjes maar spelletjes spelen is ook leuk.
  6. Monique Rijswijk:
    15 februari 2018
    Het is leuk om je verhalen te lezen. Je schrijft zo levendig ik kan me best een voorstelling maken hoe het er uit ziet
    Nog veel plezier daar. En zing gewoon mee op maandag. Als je hart genoeg zing dan horen wij het vast ook
  7. Joop & Carla:
    15 februari 2018
    Ja, herkenbare plaatjes. Wij hier aan de buis gekluisterd voor de laatste 3 ritten 10000 m heren, Bergsma Bloemen Kramer
  8. Ria van kalles:
    16 februari 2018
    Leuk om je verhaal te lezen. Wij hebben daar ook gefietst, pravhtig hè. En een avondje kaarslicht,,,romantisch hoor.
  9. Imke:
    17 februari 2018
    Ha buuf, leuk he om zo de dag een beetje van je af te schrijven. Ik merk dat ik dan gedurende de dag veel meer op details let en de kleine glimlachjes onthoud. Wel heerlijk om zo lang weg te mogen hoor, gelukkig zijn wij ook nog niet aan het aftellen hoogstens tot de dolfijntherapie begint ;).