Een suffe dag

11 februari 2018 - Lloret de Mar, Spanje

6B563EA8-69FB-4EB4-A8C3-7132DAF7094A334F160D-A962-491D-B02E-4B78255E3DFBEen beetje suffe dag. We waren laat, dat kwam omdat ik erg veel tijd nodig had om de blogsite “waar ben jij nu” een beetje door te krijgen. Dat viel nog niet mee. Wat daar ook niet bij hielp was dat het internet uitermate traag was, waardoor ik steeds opnieuw moest beginnen. Tegen twaalven was ik eindelijk zo ver dat we konden vertrekken. Doel was om maar twintig kilometer verderop te gaan staan, omdat het weer wel aangenaam zou worden. Wat een  eenvoudig ritje van een half uur had moeten worden mondde uit in een zoektocht van bijna twee uur. De tomtom stuurde ons steeds naar een bepaald punt, ook de routehulp op de telefoon van Nout deed dat. Als je voor de derde keer op een punt aankomt word je daar wat chagrijnig van. Dat laveren met de camper door de stad is bepaald niet mijn liefste bezigheid.Toen we na veel aanwijzingen eindelijk bij de camperplaats aankwamen bleek die heel klein te zijn, er was geen stroom en de enige douche was koud. En we hadden juist zo’n behoefte aan een warme douche. Slot van het lied is dat we maar zijn doorgereden naar Lloret de Mar. Daar stonden we op een grote terrascamping bovenaan de stad. Heerlijk rustig, volop ruimte. Domper was dat ook hier geen warm water was. Water wordt door de zonnepanelen verwarmd en het was dus niet zo zonnig….We hebben de fietsen gepakt en hebben heerlijk een uurtje door Lloret gereden. Leuk om zo een stad te verkennen. Na het avondeten voor het eerst onze eigen douche maar uitgeprobeerd. Dat was heerlijk. Een kleine , maar warme straal. Het kostte aanmerkelijk minder water dan we hadden verwacht. Dus lekker fris het bed in.