Huiswaarts

19 oktober 2023 - Marienheem, Nederland

Lanaken - 18 oktober

Vanochtend zijn we na de koffie vertrokken. We reden een mooie, landelijke route door België. Via Malmedy naar de E 42, dan schiet het rijden ineens op. We zijn gestopt in Lanaken op de enorme parkeerplaats van kinderboerderij Pietersheim. We staan aan de rand van Nationaal Park Hoge Kempen en hebben vanmiddag een paar uur door het bos gedoold. Een prachtig bos, je kunt er uren wandelen. Jammer genoeg kwamen we op een paar stukken die afgesloten waren, dat stond anders in de geplande route. Met wat kunst- en vliegwerk en wat stukjes dwars door het bos kwamen we uiteindelijk weer op de route uit.
Wat wel opviel was het continue geluid van de wegen om dit bos heen. Waar je ook bent, er is verkeersruis.  Dat is ook niet zo gek als je ziet hoe dit gebied ingeklemd zit tussen de steden. Ook op plek waar wij nu staan hoor je continu het verkeer in de verte. Nu maar hopen dat het vannacht wat minder wordt.

19 oktober - Mariënheem

Het regende zo hard vannacht  dat het enorme getik op het dak de verkeersruis ruimschoots overstemde. Gelukkig was het vanochtend weer droog. Op ons gemak zijn we richting huis gereden. Het is leuk om te zien dat de omgeving waar we nu wonen ook heel mooi is. Fijn om weer thuis te komen.

We hebben een paar fijne weken gehad, het was een prima inwijdingsreis voor de camper. Morgen een ritje naar de dealer om te zien of ze het probleem met de vuilwatertank kunnen oplossen.

Dank voor alle reacties, we hebben veel plezier erin gehad dat jullie zo met ons meereisden.
De volgende reis staat in januari gepland.